Męskie środy firmowe

Środowa Liga Mistrzów to stały punkt w rozkładzie dnia dla fanów piłki nożnej. I my jesteśmy fanami, jednak wolimy grać, zamiast patrzeć jak inni to robią. Może pierwsza liga zawodowa to nie jest, ale w rozgrywkach firmowych wypadlibyśmy całkiem nieźle.

Dla pracowników SMSAPI, IT&BUSINESS TRAINING oraz i-sklepu środowe popołudnie zawsze upływa pod znakiem ruchu fizycznego. W końcu ileż można wysiedzieć w biurze przy komputerze. Trzeba od czasu do czasu, dla zdrowia, zażyć odrobinę sportu. Jak przystało na dobrze zorganizowaną drużynę, spotkanie zaczynamy od rozgrzewki. Powyższe zdjęcie idealnie obrazuje, że wśród najczęściej wykonywanych przeplatają się ćwiczenia rozciągające, wydolnościowe oraz tzw. ćwiczenia telekomunikacyjne.

Techniki i strategie wykorzystywane podczas gry przez naszą ekipę, nie należą do tych powszechnie stosowanych. Akurat kto jak kto ale branża IT internety dobrze zna. Dzięki temu stale aktualizujemy i wdrażamy wiedzę na ten temat. Nie będziemy TACY i pokażemy Wam dwie najnowsze, które wykorzystaliśmy na ostatnim meczu. Poniżej, na ujęciu po lewej – tzn. atak a’la Tsubasa – technika ta ma na celu dekoncentrację przeciwnika oraz ultra mocny strzał do bramki. Ujęcie po prawej to strategia grupowa, która pozwala tylko jednemu zawodnikowi z drużyny na atak. Pozostali gracze mają się w tym czasie „dziwić”, co w efekcie ma przeciwnika zmylić.

mix2

Piłka nożna to sport drużynowy, dzięki któremu łatwiej jest się zintegrować w grupie i zdobyć wzajemne zaufanie. Ważny jest też odpowiedni dialog między drużynami, do tego celu zawsze przyda się negocjator. Jak widać na zdjęciu poniżej, my takiego mamy i nie narzekamy 🙂

5

Kto wie, może uda nam się kiedyś zorganizować prawdziwą ligę drużyn piłkarskich branży IT. Część ekipy i miejsce już mamy…

Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów