Newsweek i PWC wyróżnia i-systems

Firma i-systems została nagrodzona tytułem „Inicjatora Innowacji”. Gala III edycji konkursu odbyła się 6 czerwca 2017 roku w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Organizatorem przedsięwzięcia jest tygodnik Newsweek Polska, a partnerem merytorycznym – globalna firma audytorska i doradcza PWC.

Celem wydarzenia było wyróżnienie przedsiębiorstw, dla których innowacyjność jest motorem działania. Konkurs składał się z dwóch etapów, podczas których jury oceniało zarówno osiągnięty sukces rynkowy, wewnętrzne zarządzanie innowacją, jak i wdrożone, innowacyjne rozwiązania.

Zawsze chcieliśmy, żeby zakupy poprzez internet były czymś naturalnym, ale i przyjemnym. Kilka lat temu zdecydowaliśmy, że wszystkie rozwiązania będziemy tworzyć sami. Dlatego Inicjator Innowacji to dla nas szczególne wyróżnienie, które pokazuje, że podążamy w dobrym kierunku – stwierdza Paweł Szewczyk, CMO i-systems.

Inicjator Innowacji

Zdjęcie podczas gali laureatów konkursu Inicjator Innowacji 2017

Kapituła konkursu doceniła w i-systems prężnie działający dział Badań i Rozwoju, który tworzy pionierskie rozwiązania e-commerce, mając tym samym realny wpływ na rozwój sprzedaży online – nie tylko w Polsce, ale również poza granicami kraju.

Nagroda Inicjator Innowacji 2017 przyznana była w trzech kategoriach: duże przedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz start – upy. Laureatem pierwszej kategorii został Alior Bank, natomiast w kategorii start-up kapituła konkursu przyznała dodatkowo trzy wyróżnienia. Wyróżnione firmy to: Smart Fluid, mReh oraz Hector24. Laureatem kategorii start-up została firma IDN InDaHash Media Limited. Ponadto, Business Insider, patron medialny wydarzenia, przyznał nagrodę specjalną firmie G2A.

Poznaj Case Studies e-commerce

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów