Inter Optyk ze swoim sklepem RajSoczewek w eCommerce

Inter Optyk, specjalizujący się w kompleksowej sprzedaży okularów oraz soczewek kontaktowych, zmodernizował swój sklep internetowy­ RajSoczewek.pl. Nowe rozwiązania eCommerce wdrożone zostały przez firmę i­-systems.

Inter Optyk posiada 15 salonów optycznych, zlokalizowanych na południu Polski. Swoim klientom oferuje fachową obsługę w zakresie badania wzroku oraz doboru odpowiednich szkieł i opraw okularowych, również pod kątem soczewek kontaktowych. Firma posiada szeroką ofertę produktową, proponując swoim klientom zarówno oprawki sygnowane przez światowe domy mody, jak i modele innych, m.in. polskich producentów. Dzięki wdrożeniu dedykowanych modułów, w zmodernizowanym sklepie internetowym, z powodzeniem prowadzona jest sprzedaż na rynku ogólnopolskim.
Sklep internetowy jest odrębnym działem w firmie, a sprzedaż internetowa nie łączy się ze sprzedażą stacjonarną.

Komfort zakupów online

Wdrożony system eCommerce zawiera unikalne rozwiązania, dzięki którym klienci bezproblemowo zakupią wcześniej dobrane soczewki kontaktowe takich producentów jak: Johnson&Johnson (marka Acuvue), Alcon, Cooper Vision, Bausch&Lomb, płyny do pielęgnacji soczewek, krople i akcesoria, oraz okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne takich producentów jak: Ray-Ban, Oakley, Vogue, czy polskiej marki Solano.

W kartach soczewek kontaktowych użytkownik ma wygodny wybór takich parametrów jak: moc, cylinder, oś lub inne parametry jak kolor soczewek. W przypadku, gdy klient potrzebuje innych mocy soczewek dla drugiego oka, ta sama karta produktu wyposażona została w opcję wyboru drugiego opakowania soczewek dla innej wady na drugim oku. Dzięki temu rozwiązaniu kupujący nabędą jednocześnie dwa opakowania produktu, o różnych parametrach bez konieczności ponownego wyboru produktu.

karta

Karty produktowe dla opraw korekcyjnych oraz okularów przeciwsłonecznych, w nowym systemie eCommerce, zawierają podgląd okularów w widoku 360°, dzięki którym użytkownik może dokładnie zobaczyć interesujące go oprawy okularowe. Jest to niezwykle wygodna opcja, dzięki której klient może dokładnie obejrzeć wcześniej sfotografowany produkt, w 24 różnych kątach, tworząc wirtualną prezentację 360°. Wszystkie udostępnione prezentacje zostały wykonane przez obsługę sklepu internetowego. Za to rozwiązanie odpowiada polska firma Orbitvu z Tarnowskich Gór.

prezentacja

Wszystkie prowadzone prace opierały się na rozwiązaniu Responsive Web Design, dzięki czemu klienci komfortowo dokonają zakupu z każdego urządzenia mobilnego.

Wygodne przypomnienia o zbliżających się terminach

Nabywając soczewki w sklepie internetowym, system automatycznie wylicza ilość dni, po których użytkownik powinien dokonać następnego zamówienia na podstawie ilości oraz okresu noszenia danych soczewek. Przed końcem wyliczonego terminu, automatycznie wysyłana jest do klienta wiadomość z przypomnieniem o kończącej się ilości soczewek i propozycją kupienia nowego opakowania.

Nie jest to jedyna rzecz, o której przypomina nowy system eCommerce. Użytkownik sklepu internetowego może wpisać do systemu datę ostatniego badania wzroku. W odpowiednim czasie system wyśle klientowi wiadomość e­mail z informacją o potrzebie wykonania następnego badania kontrolnego.

Dedykowane rozwiązania

Ciekawym rozwiązaniem jest integracja sklepu internetowego z firmowym rachunkiem bankowym sklepu. Po każdorazowym wgraniu wyciągu bankowego, system automatycznie aktualizuje zamówienia, zmieniając status zamówień na opłacone.

W sklepie istnieje dodatkowe rozwiązanie jak zestawy produktów, dzięki którym klienci mogą wybierać wcześniej przygotowane zestawy produktów w promocyjnych cenach.

Nowy sklep internetowy można zobaczyć pod adresem: ​www.rajsoczewek.pl

Tagi

sprzedaż detaliczna B2C responsive web design


Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów