Post-Payment zyskuje sympatię polskich klientów

baner_paypo

Polski rynek e-commerce nieustannie się rozwija. Rokrocznie przybywa zainteresowanych zakupami online oraz szeregiem oferowanych przez nie możliwości. Właściciele sklepów internetowych, by poprawić swoją pozycję na rynku i wyprzedzić konkurencję muszą nieustannie podążać za trendami i korzystać z nowinek technologicznych. Dokonanie zakupu w domu, z poziomu aplikacji mobilnej? Bezpłatny zwrot towaru zakupionego w Internecie w dowolnej placówce stacjonarnej? Dzięki dynamicznemu rozwojowi polskiego e-commerce to już nie problem. Co jeszcze może pomóc w wyjściu naprzeciw oczekiwaniom klientów, ułatwieniu procesu zakupowego oraz zwiększeniu sprzedaży? Punktem newralgicznym okazuje się zapłata za zakupione towary.

Kup teraz – zapłać później

Rozwiązaniem, któremu się dziś przyjrzymy, są odroczone płatności. Usługi typu post-payment dopiero zaczynają zdobywać polski rynek, podczas, gdy na zachodzie już ponad 30% transakcji jest realizowanych przy ich pomocy. Podążenie za tym trendem pozwoli na zwiększenie konkurencyjności marki. Sposobność decydowania o metodzie i terminie zapłaty oraz możliwość planowania swoich zakupów z wyprzedzeniem, w oparciu o przyszłe środki finansowe sprawiają, że podjęcie decyzji zakupowej przez klienta staje się znacznie łatwiejsze. Istotną zaletą tego rozwiązania jest wzrost współczynnika konwersji sprzedaży, który szacowany jest nawet na 10-40%. Co jednak najważniejsze – odroczone płatności w pełni zabezpieczają transakcję, przejmując na siebie 100% ryzyka braku płatności oraz ewentualne koszty windykacyjne.

pasek korzyści

Dzięki wdrożeniu odroczonych płatności możliwe staje się otrzymanie towaru przed dokonaniem zapłaty, bez angażowania środków własnych, dzięki czemu klientowi łatwiej przychodzi podjęcie decyzji zakupowej. Klient otrzymuje tu możliwość zamówienia kilku różnych wersji danego produktu oraz dokładnego obejrzenia swojego zamówienia, bez ponoszenia jakiegokolwiek ryzyka. Wykorzystanie tej metody płatności pozwala na dokonanie zakupu, pomimo chwilowego braku środków finansowych na koncie, a także umożliwia rozłożenie należności na raty, w przypadku wyboru takiej opcji zapłaty.

Nowa funkcjonalność w systemie e-commerce

Na polskim rynku usługi post-payment świadczy np. firma PayPo. Oferująca innowacyjną, przeznaczoną dla sklepów internetowych formę płatności firma, zapewnia konsumentom możliwość odroczenia zapłaty za towar aż o 21 dni, nie generując przy tym dodatkowych kosztów. Jej model działania można przedstawić w zaledwie kilku krokach.

pasek jak działamy

PayPo oferuje swoim klientom intuicyjny system transakcyjny, składający się z dwóch kroków, a decyzja o odroczeniu podejmowana jest w czasie krótszym niż 10 sekund. Zastosowanie tego typu płatności w sklepie internetowym wpływa na zwiększenie koszyka zakupowego średnio o 20%.

Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów, firma i-systems wdrażająca dedykowane oprogramowanie e-commerce, zdecydowała się na podjęcie współpracy z PayPo, tworząc łatwy w implementacji moduł płatności odroczonych. Rozwiązanie to dostępne jest dla klientów i-systems w core systemu, w projektach wdrażanych z użyciem praktyki Continuous Integration.

Klienci zainteresowani wdrożeniem lub szczegółami działania odroczonych płatności mogą kontaktować się w tej kwestii ze swoim opiekunem ze strony i-systems, bądź zgłosić się bezpośrednio do PayPo, uzupełniając formularz na stronie: https://paypo.pl/home/merchants

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Praktycznie zastosowanie funkcji tablic
1

Funkcje tablic to bardzo bogate narzędzia ułatwiające pracę programisty PHP. Możemy przy ich pomocy modyfikować zawartość tablicy, sortować, wykonywać na...

Code Review
lup

Code review to jeden z najlepszych sposobów, aby pomóc zespołowi upewnić się, że pisze najlepszy możliwy kod. Daje możliwość nie...

Post-Payment zyskuje sympatię polskich klientów
baner_paypo

Polski rynek e-commerce nieustannie się rozwija. Rokrocznie przybywa zainteresowanych zakupami online oraz szeregiem oferowanych przez nie możliwości. Właściciele sklepów internetowych,...

Zobacz więcej wpisów