Spółka i-systems w prestiżowym rankingu Financial Times

Po raz pierwszy Financial Times, we współpracy z instytutem badającym rynek – Statista, określiło 1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie.

Financial Times to jedna z wiodących światowych agencji informacyjnych, cieszących się uznaniem za rzetelność. FT zapewnia szeroki zakres form przekazu, od specjalistycznych artykułów, przez komentarze, na danych i statystykach kończąc.

Innowacyjne firmy napędzają ekonomię w XXI wieku, generując miejsca pracy i podtrzymując konkurencyjność na rynku Europejskim. Z tego względu, po wielu miesiącach badań, Financial Times, wraz z jedną z czołowych firm analitycznych, wyłoniła spośród 50 000 firm listę 1000 najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Europie.

Pojawienie się wśród 1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie daje nam poczucie dobrze wykonywanej, codziennej pracy. Staramy się, aby nasze działania miały wymierny wpływ na rozwój e-commerce, nie tylko w Polsce. Znalezienie się w rankingu tworzonym przez tak prestiżowy periodyk jakim jest Financial Times jest dla niezwykle mobilizujące – komentuje Paweł Jaczewski, CEO z i-systems
.

Lista FT1000 zostanie opublikowana w formie specjalnego raportu, w gazecie Financial Times. Aby zakwalifikować się do rankingu, przedsiębiorstwa musiały spełnić wyznaczone kryteria, między innymi: generować określone przychody w latach 2012-2015, być firmą niezależną od innych spółek oraz mieć siedzibę w jednym z 30 krajów europejskich. W rankingu znalazło się sześć firm z Polski, wśród nich CD Projekt i Netguru. Firma i-systems znalazła się na 329 miejscu.  

Listę FT1000 można zobaczyć tutaj: FT1000

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów