Sugarfree optymalizuje czas pracy z modułem RMA

sugarfree

Sugarfree to marka należąca do HubStyle, spółki będącej także właścicielem Cardio Bunny, Emente i od niedawna również Kragelman.

Sugarfree oferuje sukienki na każdą okazję. Wszystkie modele szyte są w Polsce z wysokiej jakości tkanin, sprowadzanych z Włoch i Hiszpanii. Markę wyróżnia szybkość reagowania na potrzeby wymagających klientek, dlatego oferta jest często rozszerzana o nowe modele. Klientki mogą liczyć nie tylko na świetnie skrojone sukienki, o wysokiej jakości, ale również szybką dostawę, ciekawe rabaty, i przyjazny w użyciu sklep internetowy, stworzony przez i-systems.

Każda reklamacja to dodatkowy czas pracy, dlatego w sklepie sugarfree został wdrożony specjalny moduł zwrotów.

Obowiązujące prawo regulujące transakcje przeprowadzane poza siedzibą firmy, wymaga od sprzedawcy odpowiedniego przygotowania na wypadek reklamacji lub po prostu odstąpienia od umowy. W każdej przesyłce adresowanej do klienta powinny znaleźć się odpowiednie formularze, które mają „pomóc mu” w razie problemów z zamówieniem. Cały proces wydaje się lekko archaiczny, a gromadzenie kolejnych dokumentów może być uciążliwe i niepraktyczne. Aby uniknąć niepotrzebnego bałaganu i uprościć, a zarazem przyśpieszyć całą procedurę, wystarczy zainstalować moduł RMA (return merchandise authorization).

Sklep internetowy w branży fashion musi charakteryzować się umiejętnością sprawnego nadążania za najlepszymi trendami w modzie. To wymaga od pracowników dużego rozeznania na rynku, co z kolei zajmuje dużo czasu. Dlatego każdy inny możliwy proces technologiczny powinien być automatyzowany. Stąd wdrożyliśmy rozwiązanie RMA – mówi Wojciech Patyna, eCommerce Manager w Sugarfree.pl

Najprościej nazwać go modułem zwrotów i reklamacji. Posiada on dwa zależne od siebie panele. Do jednego ma dostęp klient, a do drugiego administrator e-sklepu. W przypadku gdy klient napotka problem z zakupionym produktem lub nie spełni on jego oczekiwań, wystarczy, że klient wypełni jeden z dostępnych dla niego formularzy: Reklamacji, czy Zwrotu. Jego wypełnienie rozpoczyna cały proces, a komunikacja pomiędzy klientem i sklepem odbywa się w tym miejscu. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie trzeba obawiać się braku ciągłości korespondencji, czy też opóźnień w komunikacji.

Korzyści płynące z posiadania takiego modułu to między innymi: uporządkowanie procesu reklamacji lub zwrotu towaru, skrócenie czasu obsługi zleceń reklamacyjnych, zmniejszenie ryzyka braku odpowiedzi na zapytania klienta, a także zwiększenie jakości obsługi klienta. Dodatkowo historia reklamacji przechowywana jest w formie cyfrowej, istnieje możliwość raportowania, a klient widzi co dzieje się z jego reklamacją na każdym etapie od momentu jej złożenia do jej zakończenia.

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Firma i-systems w rankingu FT1000
FT1000

6 kwietnia 2018 roku, przy współpracy Financial Times oraz Statista już po raz drugi opublikowany został ranking 1000 najszybciej rozwijających...

Podsumowanie Q1 2018 w i-systems
dropshipping

Wszystko wskazuje na to, że rok 2018 będzie rokiem dużych technologicznych zmian w e-commerce. Świadczył o tym już pierwszy kwartał....

Europejska sprzedaż z dedykowanym systemem e-commerce
gastromania

Zarząd firmy Machej Holding współpracuje z i-systems od 2011 roku. Przedsiębiorstwo oferuje urządzenia oraz akcesoria gastronomiczne i cukiernicze najlepszych światowych...

Zobacz więcej wpisów