System eCommerce UrbanGames wyróżniony przez adidas

UrbanGames – sklep internetowy firmy Arco, działającej na rynku obuwia sportowego od prawie dwudziestu lat, otrzymał „Znak Jakości adidas Poland”. Wyróżnienie przyznane zostało za zgodność sklepu UrbanGames z wytycznymi dla eCommerce adidas Group.

Firma Arco posiada sieć sklepów stacjonarnych, zlokalizowanych na terenie całego kraju. Stacjonarne salony sprzedaży oferują swoim klientom odzież oraz obuwie sportowe takich producentów jak: adidas, Nike oraz Reebok. Następnym i zarazem naturalnym krokiem dla przedstawicieli firmy było otwarcie się na rynek eCommerce.

Uznanie za dedykowane rozwiązania

W nowym systemie eCommerce wdrożone zostały rozbudowane karty produktów. Dzięki znajdującym się w nich osobnym zakładkom, klient ma możliwość poznania wszelkich szczegółów dotyczących płatności, wysyłki, gwarancji oraz możliwości zwrotu, bez konieczności szukania potrzebnych informacji w regulaminie sklepu. Rozbudowane karty produktów pozwalają także klientowi na sprawne zapoznanie się z niezbędnymi danymi, dotyczącymi na przykład długości wkładki obuwia.

– Jakość wykonania sklepu, moduły wspierające obsługę klienta, a także dedykowane rozwiązania, związane z prezentacją produktów, spowodowały, że zostaliśmy wyróżnieni „Znakiem Jakości adidas Poland” – stwierdza Łukasz Nagły, eCommerce Manager UrbanGames

Kolejne kierunki rozwoju

Rozwijanie sieci sklepów monobrand’owych, przy ścisłej współpracy z producentami, pozwoliło firmie na osiągnięcie bardzo wysokiego poziomu zarówno w obsłudze klienta, jak i znajomości nowoczesnych trendów. To doświadczenie w doborze odpowiednich modeli oferowanych produktów wpłynęło na rozwój i umocnienie pozycji marki na rynku. Przedstawiciele firmy nie spoczywają jednak na laurach. Doskonale rozumieją siłę działań online, dlatego nowy sklep internetowy UrbanGames wkrótce promowany będzie w mediach społecznościowych. Dzięki tym działaniom firma chciałaby nawiązać współpracę z polskimi blogerami oraz zaangażować się w promocję i sponsoring młodych, utalentowanych sportowców.

Według naszych założeń sklep internetowy UrbanGames powinien tworzyć spójny element z siecią sklepów stacjonarnych i wzajemnie się uzupełniać – stwierdza Łukasz Nagły, eCommerce Manager UrbanGames

Przedstawiciele firmy zamierzają zintensyfikować działania mające na celu łączenie sprzedaży offline z online. Wdrożony system eCommerce ma bowiem być wsparciem dla stale rozszerzającej się sieci sklepów stacjonarnych.

Tagi

sprzedaż detaliczna B2C omnichannel


0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments