System sprzedaży dla branży gastronomicznej

O Net.Trading pisaliśmy już na naszym blogu. Przedsiębiorstwo w sierpniu, we współpracy z i-systems, wdrożyło dedykowany sklep internetowy dla klientów detalicznych. Firma uruchomiła właśnie kolejny projekt – system sprzedaży skierowany do klientów hurtowych w branży gastronomicznej, który dostępny jest pod adresem gastropuls.pl. Wykonawcą drugiego systemu sprzedaży również była firma i-systems.

Dwa sklepy online – podobieństwa i różnice

Sklep internetowy dla klientów detalicznych oraz system sprzedaży dla B2B otrzymały podobny design. Ponadto, projekt został wdrożony w ramach multisklepu, dzięki czemu realizacja sprzedaży dokonanej w różnych kanałach odbywa się z poziomu jednego panelu administracyjnego. Rozwiązanie ułatwia analizę i zarządzanie wszystkimi procesami sprzedażowymi firmy.

Systemy różnią się jednak grupą docelową. Gastropuls skierowany jest bowiem do klientów biznesowych z branży gastronomicznej – restauracji, hoteli, barów, pubów, czy kawiarni. System sprzedaży gastropuls.pl, został także rozbudowany o funkcjonalności wspierające budowanie relacji z kontrahentem biznesowym.

Możliwość otrzymania indywidualnej ceny

Elastyczność cenowa jest niezwykle istotna podczas prowadzenia działalności w modelu B2B. Indywidualne ceny na produkty konkretnego producenta lub możliwość wprowadzenia dodatkowego rabatu, zależnego od ilości zakupionego asortymentu, pozwalają tworzyć atrakcyjną ofertę handlową. W Gastropuls, karty produktu zostały wzbogacone o możliwość złożenia zapytania o indywidualną cenę. Ponadto, w sklepie online proponowane są ceny katalogowe, jednak po zalogowaniu klient biznesowy może zakupić produkty w specjalnej dla hurtowników ofercie.

Stworzono także nową logikę polityki rabatowej. Stali klienci mogą skorzystać z programu lojalnościowego, umożliwiającego zbieranie punktów i wymianę ich na produkty znajdujące się w ofercie sklepu. System sprzedaży dla B2B pozwala również tworzyć promocje objęte krótkim terminem.

Zamówienia do dostawców

Gastropuls oferuje produkty największych krajowych i zagranicznych producentów sprzętu dla gastronomii. W celu usprawnienia współpracy z dostawcami, system sprzedaży Gastropuls został wyposażony w moduł zamówień do dostawców. Rozwiązanie ułatwia zarządzanie zasobami magazynowymi. System bowiem, w sposób automatyczny, sprawdza ilość danego asortymentu na własnym magazynie, a w razie potrzeby tworzy zamówienie do konkretnego dostawcy.

Nowy system sprzedaży Gastropuls można zobaczyć na: gastropuls.pl

2
Dodaj komentarz

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
Rafał SzrajnertKasia Nowak Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Kasia Nowak
Gość
Kasia Nowak

Interesujący artykuł 🙂
_____________
drukarka termiczna – http://www.posiflex.com.pl/98,drukarka-termiczna-aura-pp-8800.html

Rafał Szrajnert
Gość

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Co siedzi w środku tablic PHP?

Zacznę może od genezy problemu. Pracowałem nad optymalizacją zużycia pamięci w pewnym procesie importu danych, ponieważ pierwsze analizy wskazywały na...

Modus operandi zespołu kreacji

Rola zespołów zajmujących się wizualną stroną systemów na przestrzeni ostatnich lat ewoluowała. Obecnie skupiają się one na tym, by pomóc...

Zobacz więcej wpisów