System sprzedaży dla branży gastronomicznej

O Net.Trading pisaliśmy już na naszym blogu. Przedsiębiorstwo w sierpniu, we współpracy z i-systems, wdrożyło dedykowany sklep internetowy dla klientów detalicznych. Firma uruchomiła właśnie kolejny projekt – system sprzedaży skierowany do klientów hurtowych w branży gastronomicznej, który dostępny jest pod adresem gastropuls.pl. Wykonawcą drugiego systemu sprzedaży również była firma i-systems.

Dwa sklepy online – podobieństwa i różnice

Sklep internetowy dla klientów detalicznych oraz system sprzedaży dla B2B otrzymały podobny design. Ponadto, projekt został wdrożony w ramach multisklepu, dzięki czemu realizacja sprzedaży dokonanej w różnych kanałach odbywa się z poziomu jednego panelu administracyjnego. Rozwiązanie ułatwia analizę i zarządzanie wszystkimi procesami sprzedażowymi firmy.

Systemy różnią się jednak grupą docelową. Gastropuls skierowany jest bowiem do klientów biznesowych z branży gastronomicznej – restauracji, hoteli, barów, pubów, czy kawiarni. System sprzedaży gastropuls.pl, został także rozbudowany o funkcjonalności wspierające budowanie relacji z kontrahentem biznesowym.

Możliwość otrzymania indywidualnej ceny

Elastyczność cenowa jest niezwykle istotna podczas prowadzenia działalności w modelu B2B. Indywidualne ceny na produkty konkretnego producenta lub możliwość wprowadzenia dodatkowego rabatu, zależnego od ilości zakupionego asortymentu, pozwalają tworzyć atrakcyjną ofertę handlową. W Gastropuls, karty produktu zostały wzbogacone o możliwość złożenia zapytania o indywidualną cenę. Ponadto, w sklepie online proponowane są ceny katalogowe, jednak po zalogowaniu klient biznesowy może zakupić produkty w specjalnej dla hurtowników ofercie.

Stworzono także nową logikę polityki rabatowej. Stali klienci mogą skorzystać z programu lojalnościowego, umożliwiającego zbieranie punktów i wymianę ich na produkty znajdujące się w ofercie sklepu. System sprzedaży dla B2B pozwala również tworzyć promocje objęte krótkim terminem.

Zamówienia do dostawców

Gastropuls oferuje produkty największych krajowych i zagranicznych producentów sprzętu dla gastronomii. W celu usprawnienia współpracy z dostawcami, system sprzedaży Gastropuls został wyposażony w moduł zamówień do dostawców. Rozwiązanie ułatwia zarządzanie zasobami magazynowymi. System bowiem, w sposób automatyczny, sprawdza ilość danego asortymentu na własnym magazynie, a w razie potrzeby tworzy zamówienie do konkretnego dostawcy.

Nowy system sprzedaży Gastropuls można zobaczyć na: gastropuls.pl

2
Dodaj komentarz

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
Rafał SzrajnertKasia Nowak Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Kasia Nowak
Gość
Kasia Nowak

Interesujący artykuł 🙂
_____________
drukarka termiczna – http://www.posiflex.com.pl/98,drukarka-termiczna-aura-pp-8800.html

Rafał Szrajnert
Gość

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Kolejna marka VRG uruchamia rozwiązanie e-commerce od i-systems

Nowa marka pojawiła się w portfolio giełdowej grupy: PICKY PICA, bo o niej mowa, stawiając pierwsze kroki w e-commerce, zdecydowała...

Konteksty i ich wpływ na rozwój oprogramowania

W branży IT niezmiernie ważnym obszarem jest development. Angielskie słowo “develop”, w dosłownym tłumaczeniu oznacza rozwijać i to właśnie ten...

7 trafnych decyzji, czyli sukces w omnichannel

Omnichannel, to niejako dalszy krok w rozwoju firmy. To naturalna transformacja koncepcji multichannel, idea gwarantująca spójność doświadczeń we wszystkich kanałach,...

Zobacz więcej wpisów