System sprzedaży dla Termy Bania dzięki CI gotowy w miesiąc

Zlokalizowany w Białce Tatrzańskiej kompleks Terma Bania jest doskonałym miejscem na wypoczynek i spędzenie czasu z rodziną. Firma od niedawna umożliwia swoim klientom zakupienie biletów online, poprzez system sprzedaży, który stworzony został przy współpracy z i-systems.

Połączenie sprzedaży B2C i B2B

Terma Bania składa się z wewnętrznych i zewnętrznych basenów napełnionych wodą termalną, wachlarzu urządzeń do masażu wodnego oraz strefy saun i strefy zabawy. Dzięki nowoczesnemu systemowi sprzedaży online, kompleks odpowiada na oczekiwania klientów względem komfortowego dokonywania zakupów. Użytkownikami rozwiązania nie są jednak wyłącznie odbiorcy indywidualni. Terma Bania współpracuje bowiem z szeregiem pensjonatów, hoteli i domów wypoczynkowych, którzy swoim klientom proponują promocyjne bilety do białczańskiej termy.

System sprzedaży posiada obszar dedykowany partnerom biznesowym. Po zalogowaniu i otrzymaniu statusu partnera, kontrahent widzi ciekawe oferty rabatowe i promocyjne. System  sprzedaży na dwa sposoby zabezpiecza widoczność biletów przeznaczonych dla partnerów. Po pierwsze, z poziomu panelu administracyjnego w prosty sposób można oznaczyć, które grupy klientów powinny zostać wykluczone z możliwości kupienia konkretnego biletu. Po drugie, status klienta (partner lub indywidualny) warunkuje widoczność danej kategorii biletów.

Dla klientów biznesowych interesującą formą finalizacji jest często płatność odroczona. System sprzedaży Terma Bania domyślnie umożliwia płatność elektroniczną poprzez Dotpay, jednak partner może poprosić o fakturę zbiorczą. Nie opłaca każdorazowo zakupu, a raz w miesiącu otrzymuje fakturę, zawierającą wszystkie dokonane w tym okresie zamówienia.

Różne rodzaje biletów

Klienci mogą zakupić trzy rodzaje biletów takie jak: wejściówki, czyli standardowe bilety posiadające określony dzień realizacji, vouchery ważne przez konkretny czas np. trzy miesiące od daty zakupu oraz eventowe, oznaczające możliwość wejścia na konkretne wydarzenie. Tego typem biletu może być sylwestrowa karta wstępu do strefy saun. Na wszystkich zakupionych biletach znajdują się kody QR, które przy bramkach uprawniających do wejścia, skanowane są również z wykorzystaniem rozwiązania stworzonego przez i-systems. Jeśli skasowany bilet będzie już wcześniej zrealizowany lub będzie uprawniał do wejścia w innym terminie – system sprzedaży natychmiast pokaże stosowną informację.

Ceny uzależnione od terminu

W systemie sprzedaży Terma Bania, zakupienie biletu, klient rozpoczyna od wybrania daty. To ona warunkuje koszt wejściówki. Administrator ma pełną kontrolę nad cenami oferowanych usług. Może ustawić cenę na konkretny dzień lub – wykorzystując rozwiązanie kalendarza – na dany czas. W prosty sposób może zatem wyznaczyć cennik na czas ferii, czy świąt.

data+dla+bani

System biletowy dla Termy Bania

Wybrane dane z wdrożenia

Na uwagę zasługuje czas wdrożenia, ponieważ system powstał w zaledwie miesiąc. Na szybki czas realizacji wpływ miały: przyjęta metodyka prac oraz świadomość kontrahenta. System tworzony był w CI. Ciągła Integracja to proces, który polega na częstym scalaniu prac zespołu programistycznego, poprzez włączanie ich do głównego repozytorium. To także wiele testów automatycznych, uruchamianych przez system każdorazowo po wprowadzeniu zmiany. Dla firmy wdrażającej system sprzedaży, Ciągła Integracja (Continuous Integration) oznacza nie tylko szybszy Time to Market, ale przede wszystkim dostęp do zawsze aktualnej wersji systemu.

Ponadto, analiza biznesowa pokazująca najważniejsze procesy i rozwiązania je realizujące, została silnie osadzona w metodyce agile. Przeprowadzona była bowiem w sposób kroczący. Oznacza to, że tworzona została równolegle z trwającymi pracami deweloperskimi. Dzięki temu, analityk nie przeprowadzał badania wyłącznie na podstawie własnych spostrzeżeń. Wynik jego obserwacji, był efektem współpracy z klientem, programistami, grafikami oraz specjalistami od UX.

Dopasowane do sprzedaży indywidualnej i biznesowej rozwiązanie dla Termy Bania pozwala klientom sprawnie dokonać zakupu różnego rodzaju biletów. Stworzony przy współpracy z i-systems, system sprzedaży dostępny jest pod adresem: https://bilety.termabania.pl

Poznaj możliwości procesu Continuous Integration

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
Podsumowanie Q1 2018 w i-systems | Blog i-systems.pl Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
trackback

[…] Cały czas, wewnętrzny zespół Research & Development pracuje nad rozwojem możliwości Continuous Integration. Tworzenie systemów w tej metodzie pozwala na szybsze szybsze uruchamianie poszczególnych funkcjonalności a nawet całych systemów. Przykładem takiego działania jest uruchomienie systemu rezerwacji biletów dla Termy Bania, które zajęło jedynie miesiąc. Więcej o tej realizacji można przeczytać na blogu. […]

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Kolejna marka VRG uruchamia rozwiązanie e-commerce od i-systems

Nowa marka pojawiła się w portfolio giełdowej grupy: PICKY PICA, bo o niej mowa, stawiając pierwsze kroki w e-commerce, zdecydowała...

Konteksty i ich wpływ na rozwój oprogramowania

W branży IT niezmiernie ważnym obszarem jest development. Angielskie słowo “develop”, w dosłownym tłumaczeniu oznacza rozwijać i to właśnie ten...

7 trafnych decyzji, czyli sukces w omnichannel

Omnichannel, to niejako dalszy krok w rozwoju firmy. To naturalna transformacja koncepcji multichannel, idea gwarantująca spójność doświadczeń we wszystkich kanałach,...

Zobacz więcej wpisów