Spółka i-systems wśród Deloitte Technology Fast 500 EMEA 2015

Firma i-systems znalazła się w prestiżowym rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych z regionu EMEA.

Ranking Deloitte Technology Fast 500 EMEA (Europe, Middle East & Africa) tworzony jest na podstawie analizy opartej o procentowy wzrost przychodów operacyjnych. Średnia wzrostu przychodów spółek z zestawienia w tym roku wyniosła 1.012 proc. Zwycięzcą tegorocznego rankingu jest holenderska firma Catawiki, na drugim miejscu znalazła się szwedzka iZettle, a podium uzupełnił Zerto z Izraela.

W zestawieniu znalazło się 57 firm z Europy Środkowej, w tym 13 z Polski. Najliczniej reprezentowanym państwem jest Francja. Drugie miejsce należy do Wielkiej Brytanii, a trzecie do Norwegii. Firma i-systems zajęła 354. miejsce.

To drugie wyróżnienie dla i-systems od Deloitte w ostatnim czasie. Pod koniec ubiegłego roku spółka została sklasyfikowana na 39. miejscu rankingu Technology Fast 50 – najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej.

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
Podsumowanie roku 2016 w i-systems | Blog i-systems.pl Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
trackback

[…] Rok został rozpoczęty z „wysokiego C”. Firma i-systems znalazła się w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 500 EMEA. W zestawieniu znalazło się 57 firm z Europy Środkowej, w tym 13 z Polski. Firma i-systems zajęła 354. miejsce. Ranking Deloitte Technology Fast 500 EMEA (Europe, Middle East & Africa) tworzony jest na podstawie analizy opartej o procentowy wzrost przychodów operacyjnych. Więcej na ten temat: Spółka i-systems wśród Deloitte Technology Fast 500 EMEA 2015 […]

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów